Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2014

Απών!

Ναι, ναι! Ψηφίζω και εγώ!
Εγώ που λείπω, που δεν είμαι εκεί. Που ήρθα και έφυγα.
Εγώ, ο Απών!
Ψηφίζω!
Με εκπροσωπεί, όποιος δηλώνει ότι… με εκπροσωπεί!
Είμαι Απών και ψηφίζω γιατί… είμαι αντιπολίτευση.
Η συμπολίτευση δεν έχει αυτό το δικαίωμα, μόνο εγώ το έχω! Μόνο εγώ, ο Απών της αντιπολίτευσης!
Αυτή είναι η δημοκρατία μου.
Τόσο την ξεχειλώνω, γιατί τόσο αντέχει.
Αγοράζω το δικαίωμά μου από τα πανέρια της προεκλογικής μου ανάγκης.
Το ίδιο δικαίωμα δε φτάνει για όλους. Υπάρχει μόνο για εμένα, το απόντα της αντιπολίτευσης.
Οι αλαζόνες, οι αντιδημοκρατικοί, οι υπερόπτες. Αυτοί που φοβούνται, που τρέμουν τη δημοκρατία μου. Αυτοί μου στερούν το δικαίωμα να ψηφίσω!
Σε ποιόν! Σε μένα! Τον απόντα, το δημοκράτη!
Βάζουν μόνο τους παρόντες να ψηφίσουν!
Πού ακούστηκε, να ψηφίζουν μόνο οι παρόντες!
Με αυτό το πραξικόπημα, έχασα την ψηφοφορία…
Τους καταγγέλλω όλους και αποχωρώ!
Κανείς δε θα μου στερήσει το δικαίωμά μου ως δημοτικός σύμβουλος, όταν είμαι παρών να ψηφίζω «Παρών» και όταν απουσιάζω να ψηφίζω «Υπέρ» ή «Κατά»!

Η εικόνα (δυστυχώς) από το χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο...
Α-25